CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
This is my site... These are my dailies in a blog...
This is exclusively my diblogary.


~~ Sekadar untuk renungan ~~
"Tak perlu secantik Balqis ANDAI diri tak seindah Sulaiman,
Buat apa diharap kasih setulus Zulaikha ANDAI diri tak setampan Yusof,
Jangan dicari sekuat Siti Hajar dan Siti Sarah ANDAI diri tak seteguh Ibrahim,
Mengapa mahukan seistimewa Siti Khadijah ANDAI diri tak sempurna Rasulullah,
Jangan mencari kesempurnaan dari orang lain sedangkan diri sendiri penuh dengan kekurangan..."


Wednesday, October 22, 2008

"You may think you're smart, but I'm smarter!" - Paris the cat.
Siapa mau bali kucingku -- half-siamese breed. Murah saja, $10.00
Sebab menjual....LUAN MANJA! Hehehe...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

What was I up to today....

>>At work: Cooking activity with the our 4 Primary 6 students. Menyediakan sapak untuk masak mi goreng.



the ingredients....

The cook

The cooks...and the apprentice..

>>In the evening... Had dinner at Misato Kiulap. I'm still bloated.


*Kerunei Don* ...Our favourite dish...

>>Then, taking my time reading Karen Cheng's blog. She has some good stuff that suits my interests.


>>Catching up on 'Moment of Truth' on Channel 711.


0 comments:

Taneya's Countdown